Friday, January 6, 2012

Pengambilan Modul Untuk Semester Januari 2012



Pelajar-pelajar OUM bagi semester Januari 2012 boleh mengambil modul masing-masing mulai 7 Jan 2012 bagi mereka yang telah berdaftar untuk Module Collection Pertama sahaja.

Bagi melicinkan proses pengambilan modul, OUM Perak telah menetapkan tarikh berikut:

7 Januari 2012 dari pukul 8.30pg hingga 3.30ptg - Pelajar Program SMP sahaja

8 Januari 2012 dari pukul 8.30pg hingga 3.30ptg - Pelajar Lain dari program SMP

Modul boleh diambil di OUM Perak, Jln Lim Bo Seng sahaja.



Berikut adalah prosedur yang telah diluluskan oleh pengurusan Universiti untuk pengambilan modul:

a) Para pelajar yang menyempurnakan pendaftaran online dan mengesahkan kursus dalam tempoh yang ditetapkan sahaja (Module Collection Pertama) akan menerima modul semasa hari pengambilan modul.

b) Slip pendaftaran kursus (UKR03) yang dicetak oleh pelajar selepas menyempurnakan pendaftaran modul akan digunakan sebagai rujukan samada pelajar telah mendaftar online dalam tempoh yang diberikan atau sebaliknya. Ia akan disemak semasa pelajar datang ke lokasi pengambilan modul

c) Pelajar yang membuat pendaftaran online untuk Module Collection Kedua akan mendapat modul selepas tarikh Tutorial pertama pusat pembelajaran masing-masing. Walaubagaimanapun modul berbentuk softcopy boleh diakses dalam MyVLE.

d) Pelajar yang membuat pendaftaran online selepas tarikh yang ditetapkan, modul tidak akan disediakan dan diberikan, pelajar diminta merujuk kepada MyVLE sahaja.

e) Pelajar tidak dibenarkan untuk mengambil modul di lokasi selain daripada Pusat Pembelajaran yang direkodkan dalam MyVLE.

Pastikan anda telah membuat bayaran minimum yang dikehendaki sebelum mengambil modul. Bayaran boleh dibuat melalui Bank Islam, CIMB Clicks, Kad Kredit ataupun Tunai (7 dan 8 Jan 2012 di Kaunter Bank Islam, di OUM Perak).

No comments: